Mördaren

Kaj här igen ska prata lite om igår.

Igår spelades det alldeles för mycket GH så kaj kunde inte sova sen på kvällen mycket illa mycket illa.

Trevligt vara det att vara med mina "kompisar" som tror att kaj är vän med dom. Kaj vet att ni hatar mig och vill inte vara med kaj men det är en annan femma.

Melodifestivalen!!! Opran vann. Mycket bra för svergie äntligen någon som är värd att skicka inte bara himla SNÄLL, SNÄLLA, SNÄLLA!!!!! Har alltid varit lite inne för opera något som kaj inte vet varför men det är ändå bra.

Idag nu på morgonen var kaj en mördare! Jag kännde att det inte är Kaj men i allafall. Kände att de andra bara tittade på mig med hat och förtryck. Kaj kan inte råför att kaj träffar de med bollar... Idag var det 1/3 som blev träffade. Väldigt för mycket. Så mördaren var framme igen och kaj mådde jättedåligt och känner sig ledsen för alla han kan ha skadat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0