min (mar)dröm.

jag drömde att jag hade en bebis.  ni vet en sån där liten som bara kan skrika. men istället för att skrika ropade den "mamma" och jag sprang för att hitta henne. då satt nån i trapphuset (på sjunde våningen på ett räcke) med henne
och så tappade han greppet, fick tag om ena armen och hon hängde där, jag skulle precis ta tag i henne så att hon inte ramlade och då tappade (släppte) han henne och hon föll ner och när han släppte sa han: det är din bebis! typ som det var mitt fel att han inte höll kvar henne.
jag vaknade och skrämde skiten ur satan.


sen fick han gå med mig till övervåningen för att gå på toa.
och nu har jag fruktansvärt ont i halsen, som om en krabba sitter där och river. AJ!
(det var inte bra med juice till frukost!)

KAJ SKRIV NÅGOT NÄR DU VAKNAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0