hej mitt namn är...

jag heter asta.
eller. det är vad alla kallar mig.

asta alltså.
vem är jag?

en blåst blondin med alldeles för mycket att tänka på.
en trevlig brud med asskicking humor.

med vänliga vänner (med nästan lika asskicking humor som jag) och en alldeles för snäll pojkvän vid namn: satan. (eller ja. jag brukar kalla honom det när han kommer hem och luktar spritgodis, vilket bara har hänt idag)

min dag gick till på detta sätt:
jag vaknade. satan vaknade. satan gick hemifrån.
jag försökte sova. jag kunde inte.
jag gick upp. jag väntade.
jag träffade Kaj.
jag låtsades att jag köpte mimmitrosor till satan och han tror fortfarande att de ligger i översta byrålådan.
asskicking min han fick när han "fattade" att jag var "allvarlig" jag har nog aldrig skrattat så mycket. (eller jo det har jag)


sen gick jag och kaj hem. det var trevligt. vi pratade och skrattade och jag skickade sms till några av kajs "vänner" och de blev glada. jag sa att en var snygg. fast jag vet inte hur han ser ut.
nåja.

nu kommer satan ner för trappan så måste sluta skriva så han inte märker att mimmitrosorna är fake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0